El conductor d'un dels vehicles implicats en l'accident del passat dilluns a la tarda als túnels de Vallvidrera ha mort a l'Hospital Clínic. Es tracta d'un home de 53 anys i veí de Sant Cugat, segons informa el Servei Català de Trànsit.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=D35h0TE1hI8[/youtube]
Per causes que encara s'estan investigant, es va produir un xoc entre dos vehicles a l'interior dels túnels en sentit sud, al quilòmetre 4,7 de la C-16, i va implicar dos vehicles més. A banda del ferit crític que ha acabat morint, van quedar afectades quatre persones més, tres dels quals lleus. Amb aquesta víctima, han mort 51 persones en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Arran de l'accident de dilluns, es van activar sis patrulles del cos dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i cinc ambulàncies del SEM (Sistema d’Emergències Mèdiques).
VÍDEO L'accident als túnels de Vallvidrera que ha provocat un mort i tres ferits
El conductor que va provocar el sinistre, un home de 53 anys i veí de Sant Cugat, ha mort aquest matí
Ara a portada
Publicat el 02 de maig de 2019 a les 08:45
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat