L'amor no té límit â¤ï¸. Carmen i Juan porten 62 anys de casats i aquest any han hagut de passar #SantJordi ingressats al @CSTerrassa. Tot i les circumstàncies, no ha estat un impediment pel Juan fer-li arribar una rosa 🌹a la seva estimada â¤ï¸#estemjuntscst pic.twitter.com/i9PAZsY14H
— Consorci Sanitari de Terrassa (@CSTerrassa) April 24, 2020
Sant Jordi és el dia dels enamorats a Catalunya. Per tradició, les parelles s'intercanvien roses i llibres cada 23 de d'abril. Tot i així, aquest any, la diada ha estat marcada pel confinament provocat pel coronavirus. Malgrat la situació, en Juan i la Carmen, una parella casada des de fa 62 anys i que es troben ingressats a l'Hospital de Terrassa, no van voler de deixar de celebrar una data tan especial.
Tot i les circumstàncies, tal com mostren les imatges, en Juan va sortir de la seva habitació i va recórrer els passadissos del centre per regalar-li una rosa a la seva dona, que va rebre-la amb un ampli somriure mentre el personal sanitari esclatava en un fort aplaudiment.
[noticiadiari]2/200793[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200742[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200074[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]