La T-Casual, la targeta amb el canvi de tarifari ha passat a substituir la T-10 i que, en principi serà unipersonal, continuarà sent multipersonal fins al març.
Des de TMB han explicat que això es deu a «moitus tècnics» a causa de la transició d'un model de targeta a un altre. L'explicació és que així, les T-10 adquirides durant el 2019 es podran gastar fins el 29 de febrer.
El títol de la T-Casual va aixecar bastanta polèmica precissament en relació al tema de si seria unipersonal o multipersonal, i han estat bastants els usuaris que han criticat que no es pugui utilitzar en grups.
Últim mes per gaudir de la T-Casual multipersonal
Tot i que nou sistema tarifari està en vigor des del gener, la substituta de la T-10 no serà unipersonal fins al març per "motius tècnics"
Ara a portada
Publicat el 03 de febrer de 2020 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat