Aquest dimecres es va trobar el cadàver d'una persona sota un pont de la riera de Rubí, dins del terme municipal de Castellbisbal i a prop de la línia divisòria amb el Papiol, segons ha informat aquesta matinada El Punt Avui i que els Mossos d'Esquadra han confirmat a RubiTV.cat.
Fonts de la policia catalana han assegurat que s'està investigant el cas i que va ser el cos policial local el que van donar l'avís. Segons ha pogut saber RubiTV.cat, el cos es trobava "en un avançat estat de descomposició" i que ara serà l'autòpsia la que haurà de determinar la causa de la defunció i el temps que duia mort.
Tal com ha apuntat el rotatiu, la identitat de la persona, "segons les primeres observacions es tracta d'un home, sense vestimenta i que feia força dies que havia mort".
Així com que els Mossos van rastrejar la zona per tal de localitzar alguna documentació o altres objectes que puguin servir per identificar-lo, i també estan repassant la llista de persones desaparegudes amb perfils similars.
Troben un cadàver sota un pont a la Riera de Rubí, al terme municipal de Castellbisbal
Els Mossos investiguen la causa de la mort i intenten esbrinar la identitat de la persona
Ara a portada
Publicat el 04 de setembre de 2020 a les 09:45
Actualitzat el 04 de setembre de 2020 a les 10:25
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí col·loca nous dispensadors de pinso anticonceptiu per a coloms
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes