Aquest divendres, 16 de juliol, arriba a Rubí una de les unitats mòbils de vacunació contra la Covid-19.
Quina vacuna s'administra? La de Janssen, que és d'una sola dosi i suficient contra les noves variants. Així assolirà més gent la pauta completa.
Qui està cridat per vacunar-s'hi? Per ara, les persones majors de 40 anys que encara no hagin rebut cap dosi, i que tinguin com a referència els CAP Anton Borja i Mútua Rubí. Són les franges que més preocupen en aquests moments perquè són les que tenen més possibilitats d'acabar a l'UCI i encara hi ha molta gent d'aquesta edat sense vacunar. Es vol arribar a aquells que estiguin en situació de vulnerabilitat i que tinguin dificultats per accedir als punts de vaccinació habituals.
Quin és l'horari? S'hi vacuna de 9h a 20h.
Quin dia estarà disponible? Divendres, 16 de juliol.
He de demanar hora? No, s'hi atén sense cita prèvia. Cada unitat mòbil compta amb un equip de 2 infermeres, 1 tècnic i dos administratius. A l'exterior s'hi instal·len dues carpes: una carpa per fer el registre de les persones que es vacunaran, i l'altra com a zona d'espera després de rebre el fàrmac.
On estarà instal·lada? A Rubí, s'instal·larà a la plaça davant de l'Antiga Estació (c/ Historiador Josep Serra)
[plantillacoronavirus]
Tot el que has de saber sobre la unitat mòbil de vacunació contra la Covid a Rubí
Tots els veïns de més de 40 anys hi podran accedir sense cita prèvia
Ara a portada
Publicat el 15 de juliol de 2021 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí col·loca nous dispensadors de pinso anticonceptiu per a coloms
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes