L'Ajuntament de Rubí ha tornat a instal·lar els paraigües de colors del projecte Umbrella Sky Project, una iniciativa emmarcada en la campanya COLOR que ja s'està desenvolupant a diversos punts de la ciutat.
Els paraigües estaran instal·lats al mateix tram de l'illa de vianants que l'any passat durant tot l'estiu, per tal d'ornamentar la zona i per fer més agradable el passeig a la ciutadania coincidint amb els mesos de més calor a la ciutat.
A més, volen ser un element dinamitzador del comerç local a l'illa de vianants, tal com va explicar la regidora Mª Carmen Cebrián al ple on es va aprovar el destí del romanent del Pressupost de l'any 2020.
L'any passat, els paraigües es van haver d'enretirar a principis de setembre, després que un intens xàfec fes caure uns 13 metres de muntatge.
Tornen els paraigües de colors a l'illa de vianants
La instal·lació forma part de la campanya COLOR
Ara a portada
Publicat el 17 de juny de 2021 a les 15:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí col·loca nous dispensadors de pinso anticonceptiu per a coloms
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes