El Departament de Salut de la Generalitat i els ajuntaments de Sabadell, Terrassa i Ripollet han acordat fer cribatges de Covid-19 en aquests municipis per controlar l'augment de casos positius detectats en les últimes dues setmanes. El Vallès Occidental està amenaçat d'esdevenir un nou focus de contagi a Catalunya.
[noticiadiari]35/75026[/noticiadiari]
Segons informa Salut, l'objectiu d'aquestes proves massives és "no haver d'arribar a imposar restriccions més severes com a altres municipis". Durant els propers dies, el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) instal·larà unes carpes davant dels CAP dels barris on ha crescut la incidència del coronavirus per fer els testos.
"La situació no és d'alarma, però volem evitar conseqüències més greus", apunta la gerent de la Regió Metropolitana Nord del Servei Català de la Salut, Anna Aran, que subratlla la necessitat de frenar les cadenes de transmissió.
El desplegament de testos massius ha estat un dels principals acords de la reunió celebrada aquest dilluns entre el Departament de Salut i responsables de vigilància epidemiològica, atenció primària i diversos tècnics de Salut d'aquests municipis en qüestió per definir una estratègia conjunta per frenar l'expansió del virus. Durant el dia d'avui, les entitats implicades se seguiran reunint per tal d'acabar de concretar l'operativa.
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202103[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Tests massius a Terrassa, Sabadell i Ripollet per frenar els contagis de coronavirus
El Vallès Occidental està amenaçat d'esdevenir un nou focus de contagi a Catalunya
Ara a portada
Publicat el 04 d’agost de 2020 a les 09:31
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat