22
de gener
de
2021, 17:00
Actualitzat:
17:02h
Gran èxit de la segona campanya Rubí s'ho val, que l'Ajuntament va posar en marxa el passat 11 de gener per tal de donar impuls al comerç local després de la campanya de Nadal, per les rebaixes: tots els vals de descompte - 10.000 de 10 euros i 20.000 de 5 euros - ja s'han adquirit. La ciutadania pot bescanviar els vals de compra als 126 establiments adherits fins al 7 de març.
Cada val es finança al 50 %, entre el consumidor i el consistori; així, els vals de 10 euros, han costat 5 euros al consumidor que el podrà gastar a les botigues adherides a la proposta. D’aquesta manera, el comerç obté un compra per valor de 10 euros i el ciutadà un descompte de 5.
Amb les dues campanyes, el comerç local haurà rebut una injecció de 401.000 euros, que han cofinançat l'Ajuntament de Rubí i la Cambra de Terrassa. “Estem molt contents d’haver impulsat el consum al comerç de Rubí durant les dues campanyes més importants de l’any: Nadal i rebaixes", diu l'alcaldessa, Ana Maria Martínez, que remarca que el comerç no essencial està "patint molt" aquesta pandèmia.
En aquest sentit, l'alcaldessa també ha assegurat que el govern continua buscant fórmules per donar suport a "un sector importantíssim per l'economia local i per la nostra identitat".
Per la seva banda, les associacions de comerciants coincideixen en valorar com "tot un èxit" la proposta, ja que consideren que "ha estat una eina de fidelització molt positiva i obre la porta a noves iniciatives per potenciar el comerç local", expressa Miquel Ortuño, president de Comerç Rubí.
L'associació d'autònoms Fem Pinya, sorgida arran de la primera onada de la pandèmia de coronavirus, també creu que els consumidors estan contents per l'estalvi i els comerciants en veure que reverteix en el comerç: "Ha estat un èxit i esperem que es repeteixi".
Cada val es finança al 50 %, entre el consumidor i el consistori; així, els vals de 10 euros, han costat 5 euros al consumidor que el podrà gastar a les botigues adherides a la proposta. D’aquesta manera, el comerç obté un compra per valor de 10 euros i el ciutadà un descompte de 5.
Amb les dues campanyes, el comerç local haurà rebut una injecció de 401.000 euros, que han cofinançat l'Ajuntament de Rubí i la Cambra de Terrassa. “Estem molt contents d’haver impulsat el consum al comerç de Rubí durant les dues campanyes més importants de l’any: Nadal i rebaixes", diu l'alcaldessa, Ana Maria Martínez, que remarca que el comerç no essencial està "patint molt" aquesta pandèmia.
En aquest sentit, l'alcaldessa també ha assegurat que el govern continua buscant fórmules per donar suport a "un sector importantíssim per l'economia local i per la nostra identitat".
Per la seva banda, les associacions de comerciants coincideixen en valorar com "tot un èxit" la proposta, ja que consideren que "ha estat una eina de fidelització molt positiva i obre la porta a noves iniciatives per potenciar el comerç local", expressa Miquel Ortuño, president de Comerç Rubí.
L'associació d'autònoms Fem Pinya, sorgida arran de la primera onada de la pandèmia de coronavirus, també creu que els consumidors estan contents per l'estalvi i els comerciants en veure que reverteix en el comerç: "Ha estat un èxit i esperem que es repeteixi".