L'administrador de l'establiment, Pere Vilarassau, ha explicat a NacióSantCugat que "han venut una sèrie sencera del número premiat 66.212". Així doncs, "El Fanalet del Monjo" ha repartit un total de deu dècims de 6.000 euros cadascun al municipi.
Vilarassau explica que els dècims "probablement s'havien venut des de l'agost i tots ells per finestreta". També recorda que "El Fanalet del Monjo" ja havia repartit dos primers premis de sorteigs ordinaris, "però mai un dels considerats premis grossos de la Loteria de Nadal".
El propietari destaca que enguany "s'ha venut molt més per finestreta en comparació a altres anys" i, entre rialles, exclama un "tant de bo" al ser preguntat si s'havia arribat a guardar un dels dècims del número guanyador.
La tradició del Monjo

Vilarassau explica que alguns clients, després de comprar un dècim de la loteria acostumen a fregar-lo per la calvície del monjo perquè els doni sort. Un costum que, a partir d'ara, segur que es farà més popular.