01
d'abril
de
2020, 17:43
Actualitzat:
17:44h
L'Ajuntament de Rubí ha ampliat el termini per presentar les propostes d'activitats per la pròxima Festa Major. Donat l'estat d'alarma actual, les entitats i les associacions locals podran presentar-les fins el 16 d'abril.
Actualment l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) està tancada al públic de manera que totes les sol·licituds s'hauran de fer per correu electrònic a l'adreça [email protected] i, en cas que l'entitat disposi de certificat digital, també a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament, via instància genèrica i adjuntant el formulari que hauran rebut prèviament.
La Festa Major de Rubí se celebrarà del dimecres 25 de juny al dilluns 29 de juny, coincidint amb el dia de Sant Pere. L'Ajuntament informa que en cas que s'haguessin d'adoptar noves mesures de contenció del coronavirus que afectessin el format o fins i tot les dates de la celebració, l'Ajuntament ho comunicaria de manera immediata a les entitats implicades.
És obligatori presentar la sol·licitud?
L'Ajuntament recorda que és un tràmit obligatori que té com a objectiu facilitar la coordinació de la programació de la Festa Major, tant pel que fa a la distribució d'espais com als horaris i les necessitats tècniques. Disposar d'aquesta informació també és imprescindible per fer una bona publicitat de la programació i que aquesta arribi correctament a la ciutadania.
Per tot això, és important que les entitats i col·lectius que vulguin participar a la Festa Major aportin el màxim d'informació possible i que hi adjuntin, en cas que sigui necessari, altra informació addicional com ara explicacions més extenses sobre les activitats, plànols, recorreguts, etc.
Un cop recollides totes les propostes, el Servei de Promoció i Dinamització Cultural s'encarregarà d'encabir-les a la programació de la Festa Major i de solucionar possibles incompatibilitats i contratemps.
Actualment l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) està tancada al públic de manera que totes les sol·licituds s'hauran de fer per correu electrònic a l'adreça [email protected] i, en cas que l'entitat disposi de certificat digital, també a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament, via instància genèrica i adjuntant el formulari que hauran rebut prèviament.
La Festa Major de Rubí se celebrarà del dimecres 25 de juny al dilluns 29 de juny, coincidint amb el dia de Sant Pere. L'Ajuntament informa que en cas que s'haguessin d'adoptar noves mesures de contenció del coronavirus que afectessin el format o fins i tot les dates de la celebració, l'Ajuntament ho comunicaria de manera immediata a les entitats implicades.
És obligatori presentar la sol·licitud?
L'Ajuntament recorda que és un tràmit obligatori que té com a objectiu facilitar la coordinació de la programació de la Festa Major, tant pel que fa a la distribució d'espais com als horaris i les necessitats tècniques. Disposar d'aquesta informació també és imprescindible per fer una bona publicitat de la programació i que aquesta arribi correctament a la ciutadania.
Per tot això, és important que les entitats i col·lectius que vulguin participar a la Festa Major aportin el màxim d'informació possible i que hi adjuntin, en cas que sigui necessari, altra informació addicional com ara explicacions més extenses sobre les activitats, plànols, recorreguts, etc.
Un cop recollides totes les propostes, el Servei de Promoció i Dinamització Cultural s'encarregarà d'encabir-les a la programació de la Festa Major i de solucionar possibles incompatibilitats i contratemps.