L'Ateneu Municipal de Rubí acollirà demà divendres, 7 de juny, a partir de les 18.30h, la projecció del documental Fusells o pintades, dirigit per Jordi Oriola Folch, que serà present també a l'esdeveniment.
Fusells o pintades és un documental que explica la lluita no violenta del poble saharaui, que després de 40 anys de la promesa del referèndum sobre l'autodeterminació, promesa incomplerta per l'ONU, part de la població saharaui es planteja tornar a anar a la guerra per alliberar el seu país de l'ocupació marroquí.
Per contra, els activistes no violents defensen que la seva és la millor estratègia per als saharauis, ja que la lluita no violenta està aconseguint acorralar el Marroc davant la comunitat internacional.
La projecció del documental forma part de les activitats que es programaran al voltant del programa Vacances en pau, en el qual diverses famílies acolliran nens i nenes del Sàhara durant els mesos de juliol i agost.
Rubí Solidari projectarà el documental «Fusells o pintades», sobre la lluita no violenta del poble saharaui
La projecció comptarà amb la presència del director, Jordi Oriola
Ara a portada
Publicat el 06 de juny de 2019 a les 12:40
Actualitzat el 06 de juny de 2019 a les 13:27
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat