24
de març
de
2021, 15:49
Actualitzat:
16:15h
Aquest migdia s'ha presentat a la Masia de Can Serra la nova fragància de Rubí, un aroma que "condensa la identitat de la ciutat", en paraules de l'alcaldessa, Ana María Martínez. Martínez ha presentat aquesta nova essència acompanyada de Joan Pere Jiménez, el regional manager EAT&Chief Operations Officer d'Eurofragance, i Isabel Gil, perfumista sènior de l'empresa que s'ha connectat des de Singapur, on resideix actualment i on hi ha una de les seus d'Eurofragance.
Ana María Martínez ha destacat la importància de comptar amb aquesta essència pròpia, que plasma tot allò que representa la ciutat i la seva diversitat, i especialment la connexió i complicitat del teixit industrial de la ciutat. També ha recordat que Eurofragance va col·laborar amb l'Ajuntament i la ciutadania durant el confinament per la pandèmia.
En aquest sentit, Joan Pere Jiménez ha assegurat que, després d'un any "molt dur" per la pandèmia, projectes com el de crear la fragància de Rubí són els que "engresquen i donen esperança per tirar endavant". El representant d'Eurofragance ha explicat que després de rebre l'encàrrec i el llistat d'idees que es volien transmetre amb aquesta fragància, en van crear una que posteriorment va ser acabada per la perfumista Isabel Gil.
Gil, per la seva banda, ha explicat la composició d'aquest nou aroma: fruits vermells - magrana, gerds i móres -, fruites com la taronja o la pruna, i tocs d'espècies com la canyella, el clau, la nou moscada o el cardamom.
Per una banda, es volia que tingués molta presència del color vermell, que és el representatiu de Rubí, però també "espècies de tots els continents, que representen la diversitat dels habitants de la ciutat", ha dit Isabel Gil.
La fragància amb tota l’essència de Rubí serà un obsequi institucional que es farà arribar a les botigues de nova implantació de la ciutat. El consistori estudia també, en una segona fase del projecte, les possibles vies de distribució de la fragància.
Ana María Martínez ha destacat la importància de comptar amb aquesta essència pròpia, que plasma tot allò que representa la ciutat i la seva diversitat, i especialment la connexió i complicitat del teixit industrial de la ciutat. També ha recordat que Eurofragance va col·laborar amb l'Ajuntament i la ciutadania durant el confinament per la pandèmia.
En aquest sentit, Joan Pere Jiménez ha assegurat que, després d'un any "molt dur" per la pandèmia, projectes com el de crear la fragància de Rubí són els que "engresquen i donen esperança per tirar endavant". El representant d'Eurofragance ha explicat que després de rebre l'encàrrec i el llistat d'idees que es volien transmetre amb aquesta fragància, en van crear una que posteriorment va ser acabada per la perfumista Isabel Gil.
Gil, per la seva banda, ha explicat la composició d'aquest nou aroma: fruits vermells - magrana, gerds i móres -, fruites com la taronja o la pruna, i tocs d'espècies com la canyella, el clau, la nou moscada o el cardamom.
Per una banda, es volia que tingués molta presència del color vermell, que és el representatiu de Rubí, però també "espècies de tots els continents, que representen la diversitat dels habitants de la ciutat", ha dit Isabel Gil.
La fragància amb tota l’essència de Rubí serà un obsequi institucional que es farà arribar a les botigues de nova implantació de la ciutat. El consistori estudia també, en una segona fase del projecte, les possibles vies de distribució de la fragància.