Rubí Jove ofereix un servei d'assessorament i orientació sobre beques per cursar estudis postobligatoris

El servei d'acompanyament s'oferirà a l'Espai Jove Torre Bassas a partir del 2 de setembre

Publicat el 24 d’agost de 2020 a les 17:00
Rubí Jove oferirà de nou un servei d'assessorament i orientació sobre beques per cursar estudis postobligatoris. El servei d'acompanyament s'ofereix a l'Espai Jove Torre Bassa a partir del 2 de setembre i finalitzarà a mitjans del mes d'octubre, coincidint amb la fi del termini de presentació de sol·licituds per a les beques universitàries. 

L'objectiu és facilitar als alumnes la continuïtat dels seus estudis més enllà de l'etapa obligatòria. Així doncs, els professionals de Rubí Jove donaran suport a les persones joves que vulguin sol·licitar la beca que ofereix el Ministeri d'Educació i Formació Professional del govern espanyol i/o la beca a estudis universitaris, iniciativa del Govern de la Generalitat de Catalunya. 

L'alumnat interessat a accedir a beques i ajuts per cursar aquests estudis hauran de demanar cita prèvia enviant un correu electrònic a bequesestudiants@ajrubi.cat o per WhatsApp al 630 766 379. Pots consultar com participar-hi, aquí.

Es tracta del cinquè any que s'ofereix aquest servei i l'any passat s'hi van assessorar un total de 68 persones, la majoria fent-ne una valoració excel·lent. 

L'Estiu Jove

El jovent de Rubí també es poden inscriure ja a les activitats de l'Estiu Jove programades durant el mes de setembre com el Torneig de iSports en línia. La competició inclou un torneig del joc multiplataforma FIFA20 (12 de setembre) i un altre de Valorant (26 de setembre).

Per altra banda, el 14 de setembre hi ha prevista una nova sortida en bicicleta per conèixer els espais naturals de Rubí; i pe  que fa als tallers, hi ha places a les propostes de Calistènia, Kpop, Skate, URban Sketching i Guitarra.

Cal recordar que el Rubí Skate Open d'enguany que estava programat pel 19 de setembre s'ha posposat, d'acord amb l'entitat coorganitzadora, a la primavera de 2021 per tal de garantir totes les mesures de seguretat que exigeix la Covid-19.