18
de novembre
de
2020
Actualitzat:
01
de desembre,
10:29h
L'Ajuntament de Rubí, amb la col·laboració de la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa, posaran en marxa un sistema de vals de compra per a la ciutadania de Rubí de cara a la pròxima campanya de Nadal, una iniciativa que pretén incentivar la recuperació econòmica del sector comercial.
L'alcaldessa, Ana María Martínez, ha presentat la campanya acompanyada de Ramon Talamàs, president de la Cambra, i ha explicat en què consistirà aquest sistema de vals. Les dues institucions aportaran 200.000 euros a la iniciativa, que serviran per distribuir 10.000 vals de 10 euros i 20.200 vals de 5 euros per fer les compres als comerços locals entre el 5 de desembre i el 5 de gener. L'Ajuntament finançarà el 50% del val, i l'altre 50% anirà a càrrec del consumidor.
Els comerços que vulguin participar en aquesta iniciativa s'hauran d'inscriure, entre el 25 de novembre i el 4 de desembre, i l'adquisició dels vals per part de la ciutadania es farà entre l'1 desembre i el 4 de gener. Els vals es podran adquirir a través de la plataforma telemàtica Rubí s'ho val, que es posarà en marxa pròximament.
El president de la Cambra de Comerç de Terrassa, Ramon Talamàs, ha destacat dos aspectes de la campanya: el seu efecte multiplicador, ja que les persones que disposin de vals de descompte molt probablement no es limitaran a gastar el val, sinó que faran més consum; i la implicació que això comporta del consumidor amb la ciutat, a més de l'ampli ventall de negocis on es podran fer servir aquests vals.
Talamàs i Martínez també han subratllat que, sempre tenint en compte que la crisi és eminentment sanitària, l'economia també ha quedat molt tocada i "ara, el que necessitem, és no estar aturats", ha dit Talamàs.
En aquest sentit, el president de la Cambra de Comerç ha volgut ressaltar que hi ha hagut certa "bipolaritat" en l'àmbit econòmic, i és que "a algunes empreses els ha anat molt bé durant la pandèmia, pels productes que oferien, i seran les que tiraran endavant l'economia; el que hem de fer és buscar sistemes de repartiment".
L'alcaldessa, Ana María Martínez, ha presentat la campanya acompanyada de Ramon Talamàs, president de la Cambra, i ha explicat en què consistirà aquest sistema de vals. Les dues institucions aportaran 200.000 euros a la iniciativa, que serviran per distribuir 10.000 vals de 10 euros i 20.200 vals de 5 euros per fer les compres als comerços locals entre el 5 de desembre i el 5 de gener. L'Ajuntament finançarà el 50% del val, i l'altre 50% anirà a càrrec del consumidor.
Els comerços que vulguin participar en aquesta iniciativa s'hauran d'inscriure, entre el 25 de novembre i el 4 de desembre, i l'adquisició dels vals per part de la ciutadania es farà entre l'1 desembre i el 4 de gener. Els vals es podran adquirir a través de la plataforma telemàtica Rubí s'ho val, que es posarà en marxa pròximament.
El president de la Cambra de Comerç de Terrassa, Ramon Talamàs, ha destacat dos aspectes de la campanya: el seu efecte multiplicador, ja que les persones que disposin de vals de descompte molt probablement no es limitaran a gastar el val, sinó que faran més consum; i la implicació que això comporta del consumidor amb la ciutat, a més de l'ampli ventall de negocis on es podran fer servir aquests vals.
Talamàs i Martínez també han subratllat que, sempre tenint en compte que la crisi és eminentment sanitària, l'economia també ha quedat molt tocada i "ara, el que necessitem, és no estar aturats", ha dit Talamàs.
En aquest sentit, el president de la Cambra de Comerç ha volgut ressaltar que hi ha hagut certa "bipolaritat" en l'àmbit econòmic, i és que "a algunes empreses els ha anat molt bé durant la pandèmia, pels productes que oferien, i seran les que tiraran endavant l'economia; el que hem de fer és buscar sistemes de repartiment".