Aquesta setmana s'han registrat a Rubí deu robatoris de comptadors de l'aigua en diversos punts del municipi, com han denunciat alguns veïns a través de les xarxes socials i ha confirmat la companyia Agbar a RubiTV.cat. Tres d'aquests avisos es van rebre en una sola nit, de dimarts a dimecres.
Segons ha explicat Isaac Sánchez, Cap de Distribució d'Agbar a Rubí, els comptadors que han robat son dels models més nous, de plàstic, per tant l'objectiu dels robatoris no seria la revenda - com, segons sembla, sí que passava amb les reixes pluvials a Les Torres -, ja que no duen llautó. Així, la companyia sospita que els roben per instal·lar-los en altres habitatges i "dissimular la connexió directa".
Sánchez explica que s'han trobat moltes vegades, sobretot en bateries de comptadors, que el número de sèrie no coincideix amb el contracte d'aigua vigent, amb la qual cosa poden detectar que s'hi ha instal·lat un altre comptador robat d'una altra ubicació.
Roben deu comptadors de l'aigua de comunitats en una setmana a Rubí
La companyia, Agbar, s'ha trobat moltes vegades amb comptadors amb números de sèrie que no coincideixen amb el contracte vigent, cosa que vol dir que s'ha instal·lat un comptador robat d'una altra ubicació
Ara a portada
Publicat el 11 d’octubre de 2023 a les 14:04
Actualitzat el 11 d’octubre de 2023 a les 17:17
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat