Predomini del sol amb possible amenaça de pluja

Per la tarda podrien arribar nuvolades que descarreguessin algun xàfec

Publicat el 13 de juny de 2020 a les 07:00

El cap de setmana començarà amb domini del sol i un ambient agradable. Igual que divendres, amb el pas de les hores s'incrementarà la temperatura. Dissabte, però, podria arribar algun xàfec a la tarda, tot i que és poc probable, però la comarca quedarà envoltada per ruixats al Maresme i al Vallès Oriental. 

Sigui com sigui, el dia es llevarà amb sol, donant continuïtat a la jornada assolellada de divendres. Amb el pas de les hores, la nuvolositat augmentarà, però sense arribar a tapar el cel. Malgrat que hi ha poca probabilitat, podria haver-hi alguna precipitació, però seria anecdòtica.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YkL2rVUAUoM[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya preveu un dia amb un cel poc ennuvolat, encara que amb el pas d'algunes bandes de núvols alts i mitjans, més freqüents a la tarda. No es descarten pluges que, en el cas que arribessin serien febles, puntualment moderades i acumularien quantitats entre minses i poc abundants. La temperatura mínima serà semblant o lleugerament més baixa; la màxima serà una mica més alta, entre els 23 i 28 ºC.