El proper dimarts, 1 de setembre, es podrà tornar a donar sang a Rubí. És la quarta jornada que es farà a la biblioteca municipal Mestre Martí Tauler. La biblioteca es va estrenar com a punt de donació el 14 de juliol.
L'horari serà de matí i tarda, de 10h a 14h i de 16.30h a 20h, i caldrà reservar hora a través de la web del Banc de Sang i de Teixits, per tal de complir amb les mesures de seguretat establertes per la Covid-19.
La demanda actual situa com a necessàries 1.000 donacions diàries a tot Catalunya, pel que es fa una crida a mantenir el ritme un cop superat l'estat d'alarma i no baixar la guàrdia.
[noticiadiari]90/7043[/noticiadiari]
Nova jornada de donació de sang a Rubí
Per donar sang caldrà reservar hora a través de la web del Banc de Sang i de Teixits
Ara a portada
Publicat el 26 d’agost de 2020 a les 12:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat