Carretera de Ullastrell aquest TMA continuen treballant i cada cop més camions, que passa aqui que aquest no estàn confinats, tant urgent és el que ha de fer ??? autoritats reaccionin d'una vegada. @AjRubi #Rubicity @rubifotoquejas @DiarideRubi @rubitv_cat @totrubi @inforadiorubi pic.twitter.com/6mbentYZlf
— Joaquin Gracia Casas (@JoaquinGraciaCa) March 29, 2020
L'Alternativa d'Unitat Popular ja va denunciar a través de les xarxes socials que en els darrers dies l'empresa TMA, gestora de l'abocador de Can Carreras i del futur abocador de Can Balasc, "ha incrementat, i molt" la seva activitat fa tot just uns dies, reclamant "controls i sancions".
Des que es va decretar l'estat d'alarma, i segons el text del decret, tots els tràmits administratius han quedat suspesos, cosa que afecta a la tramitació de la llicència d'obertura de l'abocador de Can Balasc, que ja havia quedat en suspensió perquè l'Ajuntament reclamava un estudi d'impacte ambiental a l'empresa en un termini de deu dies, a comptar des del 8 de març.
Sembla que alguns aprofiten el confinament per a intensificar l'activitat. @Ajrubi, hi ha denúncies del veïnat i de la Plataforma @RubiSnsAbocador. TMA ha incrementat, i molt, la seva activitat.
Indispensable fer controls i sancions!#Rubicity #abocadors pic.twitter.com/oxY0tdrV7z— AUP Rubí #Estemapunt (@AUP_Rubi) March 19, 2020
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198401[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197894[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]