Aquest divendres només queda una persona a l'UCI als hospitals de Terrassa, una a semicrítics i cinc més a planta Així doncs, des de dilluns passen de vuit a set les persones hospitalitzades, entre l'Hospital de Terrassa (CST) i l'Hospital Universitari MútuaTerrassa.
[noticia]10242[/noticia]
La notícia arriba coincidint amb que Terrassa ha rebaixat el nivell d'emergència sanitària, per primera vegada des de l'inici de la pandèmia, l'11 de març del 2020. Les dades d'incidència són postivies i també es nota pel que fa als ingressats. Per la seva banda, les dades epidemiològiques de Rubí també donen peu a l'optimisme.
Aquest divendres entra en vigor una nova relaxació de les restriccions.
En aquests moments, en el CST hi ha dues persones ingressades a planta, una més que dilluns. Però ja fa tres setmanes que en aquest hospital no en queda cap a l'UCI. Per la seva banda, a MútuaTerrassa només queda una persona a l'UCI, una altra a semicrítics i tres a planta, dos pacients menys que dilluns. La situació les últimes setmanes ha millorat notablement, ja que fa un mes cada hospital tenia més de 20 persones ingressades amb coronavirus.
[noticiadiari]35/79209[/noticiadiari]
A més a més, aquestes últimes setmanes també s'estabilitzen les dades epidemiològiques. Actualment el risc de rebrot es troba en per sota dels 50 punts, mentre que la setmana passada era superior als 100 punts. Segons les dades facilitades pel Departament de Salut en dues setmanes l'Rt ha baixat passant d'1,71 a 1,15.
[plantillacoronavirus]
Només queda una persona ingressada a l'UCI dels hospitals de referència de Rubí
Els hospitals de Terrassa tenen set persones hospitalitzades per Covid-19
Ara a portada
Publicat el 22 d’octubre de 2021 a les 12:59
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat