Mor una veïna de Rubí en un accident de trànsit al Papiol

Segons els Mossos d'Esquadra, el conductor de la moto disposava d'un permís que no l'habilitava per portar aquest tipus de motocicleta, no tenia la ITV i tampoc assegurança

Publicat el 30 de maig de 2022 a les 08:46
Una veïna de Rubí ha mort aquest diumenge en un accident de trànsit al Papiol. Per causes que encara s'estan investigant, s'ha produït una col·lisió frontal entre un turisme i una motocicleta, de la qual la noia de 31 anys era la passatgera posterior. El conductor de la moto ha resultat ferit crític i ha estat traslladat a l'hospital de Bellvitge. 
 
Segons els Mossos d'Esquadra, el conductor de la moto disposava d'un permís que no l'habilitava per portar aquest tipus de motocicleta, no tenia la ITV i tampoc assegurança.

Arran de l'accident es van activar quatre patrulles de la policia autonòmica, set dotacions de Bombers, cinc ambulàncies i l'helicòpter medicalitzat del Servei d'Emergències Mèdiques. Aquest dispositiu va suposar que la C-1413 al Papiol estigués tallada en tots dos sentits fins passades les cinc de la tarda.

Amb aquesta víctima, són 69 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.