Aquest dimarts fa una setmana que la comunitat musulmana va començar el mes del Ramadà, el mes sagrat de la religió islàmica, el segon que viuen en pandèmia. Com l'any passat, un grup de joves - inicialment, Jóvenes Rubí; i ara constituïts en l'associació La Esperanza - han organitzat una iniciativa solidària per poder garantir un trencament del dejuni - iftar - digne a les persones més necessitades de Rubí, com explicava Amine Zarghil, un dels impulsors de la iniciativa, en una entrevista a RubiTV.cat.
[noticia]9147[/noticia]
Zarghil explicava que l'any passat, en ple confinament, van aconseguir arribar a 96 persones i famílies. Enguany, tot just quan fa una setmana, ja són 230 persones que s'han acostat a La Esperanza cada vespre, quan es pon el sol, per recollir el seu pack de l'iftar.
Una tasca de la qual se senten "orgullosos" i que els encoratja a continuar per poder ajudar tothom qui ho necessiti, i més enllà del mes del Ramadà.
Més de 200 persones han passat per La Esperanza durant la primera setmana del Ramadà
L'any passat, en ple confinament, van aconseguir arribar a 96 persones i famílies. Enguany, tot just quan fa una setmana, ja són 230
Ara a portada
Publicat el 20 d’abril de 2021 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat