L’ONCE ha tornat a repartir sort a Rubí. Aquest cop, la venedora Consuelo Baena Gutiérrez, agent venedora del quiosc ubicat al carrer Sant Cugat, 27, va vendre deu cupons premiats amb 35.000€ cadascun, repartint un total de 350.000€.
El passat mes de novembre, un altre venedor de Rubí va repartir 120.000 amb el premi El Sueldazo.
Els cupons de l’ONCE es comercialitzen pels 20.000 agents venedors que integren la seva xarxa de vendes. Gràcies al Terminal Punt de Venda, el client pot escollir el número que més li agrada, a banda de poder-lo adquirir a la web oficial de joc de l’ONCE i altres establiments autoritzats.
A Catalunya són més de 10.000 els afiliats a l’ONCE, i el col·lectiu i la seva Fundació supera les 15.000 persones. La venda de cupons, dona ocupació a gairé 3.000 persones.
L'ONCE reparteix 350.000 euros a Rubí
La venda del cupó a Catalunya dona ocupació a gairebé 3.000 persones
Ara a portada
Publicat el 17 de gener de 2019 a les 10:30
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat