L'oficina de Correus a Rubí disposa d'un servei de demanda de cita per tal que els clients puguin escollir el dia i hora en què volen anar-hi i evitar cues.
El servei es pot sol·licitar a través de la web de Correus, de l'aplicació o de l'Oficina Virtual de Correus, i un cop escollits el dia i hora per anar a l'oficina, el client rebrà un codi que s'haurà d'introduir a una màquina al mateix equipament, i se l'atendrà de manera immediata. El sistema discrimina els trams horaris de mínima afluència, per tal de garantir que serà atès a la seva arribada.
Igualment, aquest sistema contempla una finestra de temps, abans i després de l'hora sol·licitada, per si el client arriba més d'hora o més tard.
Així, aquesta funcionalitat permet que els usuaris de Correus gestionin millor el seu temps i, alhora, les oficines poden dirigir-los a les hores de menys afluència.
Correus també posa a disposició de les persones de més de 65 anys el telèfon d'Atenció al Client (915 197 197) perquè puguin demanar cita a les oficines, i garantir la seva seguretat.
El servei es pot sol·licitar a través de la web de Correus, de l'aplicació o de l'Oficina Virtual de Correus, i un cop escollits el dia i hora per anar a l'oficina, el client rebrà un codi que s'haurà d'introduir a una màquina al mateix equipament, i se l'atendrà de manera immediata. El sistema discrimina els trams horaris de mínima afluència, per tal de garantir que serà atès a la seva arribada.
Igualment, aquest sistema contempla una finestra de temps, abans i després de l'hora sol·licitada, per si el client arriba més d'hora o més tard.
Així, aquesta funcionalitat permet que els usuaris de Correus gestionin millor el seu temps i, alhora, les oficines poden dirigir-los a les hores de menys afluència.
Correus també posa a disposició de les persones de més de 65 anys el telèfon d'Atenció al Client (915 197 197) perquè puguin demanar cita a les oficines, i garantir la seva seguretat.