L'OAC deixa d'atendre presencialment

Les gestions a les diverses oficines municipals es podran fer per telèfon o de manera presencial

L'Oficina d'Atenció al Ciutadà
L'Oficina d'Atenció al Ciutadà | RubiTV.cat
Redacció
20 de març de 2020, 12:28
Actualitzat: 15:14h
L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) deixarà d'atendre presencialment a partir d'aquest divendres a la seu ubicada davant de l'Ajuntament, l'única que es mantenia oberta i funcionant únicament amb cita prèvia des de divendres passat. És una nova mesura que pren l'Ajuntament per fer front a la situació excepcional d'aquests dies, i per això els ciutadans que hagin de fer consultes i gestions urgents ho hauran de fer o bé per telèfon (93 588 70 00), correu electrònic ([email protected]) o bé a través de la seu electrònica municipal. En cas de necessitar presentar documentació cal tramitar-la a través de la instància genèrica.

Pel que respecta a la resta de serveis, l'Oficina Municipal d'Informació de Consum (OMIC) donarà servei de forma telefònica i telemàtica; al cementiri municipal no s'hi farà gestió administrativa però continuen operatives les vetlles i les cerimònies; i les oficines de Servei a l'Empresa (OSE), el Rubí Forma, l'Oficina d'Informació i Orientació, l'Oficina de Formació i l'Oficina d'Intermediació Laboral atendran les persones que ho necessiten per telèfon o correu electrònic.

OSE: 93 588 70 00, extensions 1402, 1403, 1442 i [email protected].
Rubí Forma: 93 581 39 00 i [email protected], [email protected] i [email protected].