La cinquena onada segueix fent estralls a Terrassa. Les xifres d'ingressats han tornat a disminuir lleugerament respecte de dimecres, i la situació als centres hospitalaris és preocupant. En concret, els hospitals de la ciutat atenen 144 pacients, una vintena menys que dilluns. D'aquests, 20 es troben a la Unitat de Cures Intensives (UCI) i vuit més a la unitat de semicrítics. Des de dimecres, s'ha registrat una mort més.
L'Hospital de Terrassa atén 55 pacients a planta (+3) i manté els 11 a l'UCI. A l'Hospital Sant Llàtzer hi ha dos pacients més, i uns tres més són atesos pel CST a domicili. Pel que fa a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa, actualment hi ha 52 (-2) pacients a planta, vuit (-1) a la unitat de semicrítics, nou (+1) a l'UCI i quatre (-3) en atenció domiciliària.
La resta d'indicadors es mantenen en nivells preocupants, tot i que baixen: el risc de rebrot ja se situa per sota del llindar dels mil punts (908) i la velocitat de contagi baixa de l'1, situant-se en 0,89. Els contagis setmanals s'han reduït i se situen en 1.138.
Fins al dia d'avui, Salut xifra en 24.877 els casos positius per Covid-19 detectats a Terrassa des de l'inici de la pandèmia, i 542 difunts.
[plantillacoronavirus]
Lleuger descens del nombre d'ingressats per Covid als hospitals de Terrassa
Salut ha notificat una defunció més des de dimecres a la ciutat
Ara a portada
Publicat el 30 de juliol de 2021 a les 17:29
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat