Terrassa segueix consternada pel crim masclista que va tenir lloc a la ciutat aquest dissabte a la nit, quan un mosso va assassinar la seva exparella amb l'arma reglamentària i posteriorment es va suïcidar.
Si aquest diumenge més de 200 persones es concentraven davant l'Ajuntament de Terrassa, aquest dilluns, les seus dels set districtes de la ciutat acolliran concentracions de rebuig al tercer cas de crim masclista del 2020 a Catalunya. El govern municipal també va decretar tres dies de dol i va convocar la corresponent taula de feminicidis, així com la Junta de Portaveus. A banda de les mesures institucional de rebuig, el Protocol estableix també un conjunt de mesures de suport psicosocial a les famílies afectades.
[noticiadiari]35/72163[/noticiadiari]
El Protocol de Dol contempla aquest tipus de concentracions en cas d'assassinat per violència de gènere a la ciutat per a "expressar la condemna i rebuig social al feminicidi comès a la ciutat", segons el consistori. L'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, assistirà a la concentració convocada al districte 2, i a la resta d'actes també hi assistiran diferents representants del Consistori.
Els punts on tindran lloc les concentracions són els següents:
Districte 1: Raval de Montserrat, davant l'Ajuntament
Districte 2: Centre Cívic Montserrat Roig (av. de Barcelona, 180)
Districte 3: Centre Cívic Alcalde Morera (pl. de Can Palet,1)
Districte 4: Centre Cívic Maria Aurèlia Capmany (av. d'Ángel Sallent, 55)
Districte 5: Centre Cívic Avel·lí Estrenjer (pl. de la Cultura, 5)
Districte 6: Centre Cívic President Macià (Rambla de Francesc Macià, 189)
Districte 7: Casal Cívic de Can Parellada (c/ d'Amèrica, 33)
Les seus dels set districtes de Terrassa acolliran actes de rebuig al darrer crim masclista
Es tracta de la tercera víctima de violència de gènere a Catalunya el 2020
Ara a portada
Publicat el 20 de gener de 2020 a les 12:30
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat