L'Aula d'Extensió Universitària posa fi al curs 2019-2020

La junta treballa per enllestir els continguts del curs que ve, que tenen "pràcticament enllestit"

Publicat el 30 d’abril de 2020 a les 17:00
L'Aula d'Extensió Universitària de Rubí ha donat per finalitzat el curs 2019-2020. Les circumstàncies de l'emergència sanitària ja van obligar a suspendre totes les xerrades, sortides i fins i tot un viatge programat a principis de juny, a l'espera de poder reprogramar-les quan fos possible. 

Davant la impossibilitat de recuperar aquesta programació, la junta de l'entitat ha decidit cancel·lar de manera definitiva totes les activitats previstes per aquest curs, i ja treballa per acabar d'enllestir les del curs que ve, una tasca que ja tenen molt avançada.

L'entitat assegura a través del seu Twitter que la seva fita és "apropar la cultura a tothom seguint estrictament les indicacions de les autoritats sanitàries". 



[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201273[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]