L'Ajuntament de Rubí i la concessionària de la gestió de l'aigua a la ciutat, Sorea, treballen plegats en la revisió de les facturacions emeses durant el període de confinament decretat a causa de la pandèmia.
Davant la impossibilitat de dur a terme lectures de comptadors a les mateixes vivendes de forma presencial durant el període de l'estat d'alarma, la companyia va cobrar una estimació de consum a cada contracte igual que al del mateix període de l'any anterior. La voluntat, segons l'empresa, aproximar-se al consum real i impactar el mínim als usuaris.
Malgrat que en la majoria de casos les estimacions de consum han estat properes a la realitat, en alguns casos s'han produït desajustos o errors de càlcul en les factures. Així doncs, d'acord amb el consistori, Sorea revisarà en detall tota la facturació emesa per detectar i compensar qualsevol incidència que s'hagi produït pel sistema de facturació.
L'Ajuntament i Sorea treballen per compensar els afectats de les incidències en les factures de l'aigua
La concessionària de la gestió de l'aigua a Rubí revisarà els imports cas per cas per estudiar i resoldre individualment cada situació
Ara a portada
Publicat el 23 de setembre de 2020 a les 08:56
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat