La façana de l'Ajuntament de Rubí lluirà durant el dia d'avui un llaç de color blau, amb motiu de la commemoració del Dia Mundial de la Lluita contra el Càncer.
Segons han explicat en una publicació a les xarxes socials, aquest és un dia per incidir en la importància del control i la detecció d'aquesta malaltia, i també en donar suport a les persones que la pateixen i els seus familiars i entorn més proper.
En aquest sentit, l'Ajuntament també convida a inscriure's a un taller de musicoteràpia organitzat per la Fundació Oncolliga, que es farà aquesta tarda a les 18.30h per via telemàtica. Per inscriure-s'hi, cal fer-ho a través d'aquest enllaç.
L'Ajuntament de Rubí se suma a la commemoració del Dia Mundial de la Lluita contra el Càncer
La Fundació Oncolliga organitza un taller de musicoteràpia per a persones que pateixen aquesta malaltia
Ara a portada
Publicat el 04 de febrer de 2021 a les 12:07
Actualitzat el 04 de febrer de 2021 a les 12:14
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat