L'Ajuntament de Rubí ha posat a la seva disposició un servei d'acompanyament per sol·licitar els ajuts al lloguer anunciats pel president del govern espanyol, Pedro Sánchez, el passat mes d'octubre de 2021; i la convocatòria dels quals es podria obrir durant aquest mes de maig.
[noticiadiari]225344[/noticiadiari]
La principal via d’assessorament serà l’Oficina Local d’Habitatge, amb què es podrà contactar a través del telèfon 93 588 66 93 i del correu bojove@proursa.cat, o bé presencialment de dilluns a divendres de 9 a 14 h, i els dilluns, també de 16 a 18.30 h. L’Espai Jove Torre Bassas també oferirà orientació a aquells rubinencs i rubinenques que s’hi adrecin amb relació a aquest tema.
Ja que les peticions s'avaluaran per ordre d'entrada, es recomana disposar dels documents en format PDF i tenir operatiu l'idCAT Mòbil.
La documentació que cal aportar és el contracte de lloguer vigent, així com la referència cadastral de l'immoble; els rebuts del pagament del lloguer de l'any 2022 mitjançant transferència bancària, rebut domiciliat, rebut emès per l'administrador de la finca o Bizum, on hi ha de constar qui paga, qui cobra, l'import del lloguer i la mensualitat a la qual correspon el pagament; l'original i la fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant i el certificat d'empadronament; un informe de vida laboral i la declaració de la renda IRPF 2020, per acreditar els ingressos econòmics.
L'Ajuntament de Rubí assessorarà els joves que vulguin sol·licitar l'ajut de 250 euros al pagament del lloguer
Encara no se sap quin dia s'obrirà la convocatòria, però previsiblement serà al mes de maig
Ara a portada
Publicat el 29 d’abril de 2022 a les 16:37
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat