Enguany, les varietats pròpies d’aquestes dates es posen a la venda juntament amb petits objectes d’artesania de temàtica nadalenca elaborats per les persones usuàries dels Serveis d’Atenció Diürna.
Aquests productes també es poden adquirir a la mateixa finca, situada al carrer de Mallorca, de dilluns a dissabte de 9 a 14 h; i a la parada que té la Font del Ferro al Mercat Municipal els dijous i divendres de 8 a 13 h.
172 establiments de Rubí llueixen arbres de Nadal de fusta elaborats per la Font del Ferro
Enguany, amb motiu de la campanya Rubí, on visc, on compro, les persones usuàries dels Serveis d’Atenció Diürna de la Finca Font del Ferro han estat les encarregades d'elaborar arbres de Nadal de fusta per promoure que els ciutadans efectuïn les seves compres a la ciutat. És per això, doncs, que 172 establiments adherits a Comerç Rubí llueixen aquests elements, guarnits amb tires de llums led, a les seves entrades.
A més, la societat municipal també s’ha encarregat de posar plantes als peus dels arbres gegants transitables de les places de Catalunya i Pere Esmendia.

L'arbre de fusta elaborat per la Finca Font del Ferro Foto: Marta Casas