La campanya de donació de sang dels Bombers es manté a Rubí

L'activitat se celebrarà el dimecres 18 de març sense la presència de membres del cos

Publicat el 12 de març de 2020 a les 16:00
Actualitzat el 16 de març de 2020 a les 14:34
L'Ajuntament de Rubí va decretar ahir dimecres que suspenia totes les activitats que impliquessin concentració de persones entre avui, 12 de març i el divendres, 27 de març. Aquest dijous, però, s'ha conegut que la campanya Els Bombers t'acompanyen a donar sang, programada pel dimecres 18 de març, es manté.

L'activitat podrà dur-se a terme sota mesures excepcionals, a la plaça de l'Antiga Estació entre les 16.30h i les 20h, però no comptarà amb la presència de membres del cos de Bombers, ja que es troben requerits atesa la situació d'alerta.
 

Imatge promocional de la campanya Foto: Banc de Sang i Teixits


Tal com indiquen des del Banc de Sang i Teixits, les reserves de sang baixen considerablement durant la Setmana Santa a causa "del canvi d'hàbits i les vacances". Amb aquesta campanya, asseguren que es vol incentivar la donació les setmanes prèvies a l'abril per mantenir les reserves. La mateixa institució recorda que les plaquetes de la sang caduquen al cap de cinc dies, i els glòbuls vermells als 42. Per això, asseguren que és important aconseguir "unes 1.000 donacions cada dia".