Segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya, aquest dilluns de matinada i al final del dia hi haurà alguns intervals de núvols baixos al litoral. Al matí, domini de l'ambient assolellat amb cel entre poc i mig ennuvolat per núvols alts, més abundant a la meitat oest. A partir de mitja tarda augmentarà la nuvolositat arreu i el cel quedarà entre mig i molt ennuvolat a la meitat oest i cobert a l'extrem sud. Independentment, a la tarda creixeran núvols d'evolució diürna a punts de muntanya.
Al final del dia s'esperen ruixats d'intensitat entre feble i moderada a l'extrem sud. S'acumularan quantitats de precipitació entre minses i poc abundants.
Temperatura mínima semblant; màxima en lleuger descens a la meitat oest i semblant a la resta. La mínima es mourà entre els 9 i 14 ºC al Pirineu, entre 11 i 16 ºC al Prepirineu, entre 13 i 18 ºC a la depressió Central i al litoral i prelitoral nord, i entre 16 i 21 ºC a la resta, per bé que seran localment més altes al Barcelonès. La màxima arribarà a valors d'entre 26 i 31 ºC al Pirineu i litoral, i entre 28 i 34 ºC a la resta.
Inici del dia amb sol que s'anirà tapant per la crescuda de núvols
S'espera un canvi de temps de cara a dimarts
Ara a portada
Publicat el 26 d’agost de 2019 a les 08:30
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat