La iniciativa Gràcies, Rubí ha estat finalista als Premis Corresponsables, que atorga la Fundación Responsables en reconeixement de les bones pràctiques en Responsabilitat Social Empresarial (RSE), sostenibilitat i comunicació responsable a l'estat espanyol i països del continent americà.
[noticia]5832[/noticia]
Gràcies Rubí va distribuir diversos materials de protecció contra la Covid-19 a diversos col·lectius de la ciutat, gràcies a les donacions d'empreses, col·lectius i particulars de Rubí. En total, la iniciativa va distribuir 16.947 mascaretes, 850 capells, 1.400 peücs, 130 ulleres i màscares, 12 aparells electrònics, 666 litres de gel, 9.190 guants i 336 bates gràcies a les donacions de material i econòmiques de rubinencs i rubinenques com també d’empreses ubicades al municipi.
[noticia]6105[/noticia]
La iniciativa rubinenca ha estat finalista als guardons en la categoria d’administració pública juntament amb la Mesa permanent d’ajuda social i solidaritat de la companyia Aguas de Murcia.
«Gràcies, Rubí», finalista als Premis Corresponsables de la Fundación Responsables
La iniciativa va permetre distribuir material de protecció contra la Covid-19 a diversos col·lectius
Ara a portada
Publicat el 26 de novembre de 2020 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat