L'alcaldessa de Rubí, Ana María Martínez i el regidor Rafael Güeto, han participat aquesta setmana en una reunió amb els Ajuntaments afectats per la línia d'alta tensió projectada entre el Segrià i Rubí. El nou traçat, que transportaria l'energia de les renovables de les Garrigues, comportaria a Rubí la construcció de 39 noves torres d'alta tensió i uns cinc quilòmetres de cablejat.
A banda dels representants rubinencs, a la trobada hi van participar alcaldes i representants dels Ajuntaments d'Esparraguera, Olesa de Montserrat, Castellbisbal, Hostalets de Pierola (Anoia) i Ullastrell. Tots ells van mostrar el seu rebuig al projecte proposat per l'empresa Forestàlia SL. El darrer tram de la línia es troba ja en exposició pública per part del ministeri de Política Territorial.
[noticia]9165[/noticia]
Els set municipis participants a la reunió van acordar presentar al·legacions coordinadament de forma conjunta al projecte, així com emprendre diverses accions polítiques per sumar suports institucionals per rebutjar aquesta infraestructura de 400 quilowatts de tensió. Dies enrere, el Ple de Rubí ja va dir "no" a l'execució d'aquest projecte amb unanimitat de totes les forces polítiques del Consitori.
Front comú per rebutjar la línia d'alta tensió projectada entre el Segrià i Rubí
L'Ajuntament de Rubí acorda amb sis municipis més presentar al·legacions al projecte
Ara a portada
Publicat el 11 de novembre de 2021 a les 13:59
Actualitzat el 11 de novembre de 2021 a les 14:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat