La proposta compta amb més de cinquanta empreses, que ofereixen serveis d'allotjament, restauració, guiatge o altres activitats turístiques que aposten per un turisme sostenible i responsable.
D’una banda, els allotjaments adherits a la campanya entregaran unes cistelles amb productes del Montseny a les cinquanta primeres reserves que es realitzin en hotels, allotjaments rurals, apartaments o càmpings associats. Alhora, els mateixos allotjaments i restaurants facilitaran als clients un val regal a bescanviar fins a finals d'any, on podran escollir d'entre visites guiades a la natura, visites a empreses agroalimentàries o fins i tot a espais museístics o teatrals.
La mateixa campanya inclourà un concurs d'Instagram on el guanyador podrà gaudir d'un cap de setmana per a dues persones al Montseny. La campanya compta amb el suport del Parc Natural del Montseny, els consells comarcals d'Osona, la Selva i el Vallès Oriental i els ajuntaments que formen part de l'espai natural.

Fes teu l'estiu Montseny a cel obert, eslògan de la campanya per incentivar el turisme responsable al Parc Natural Foto: AETM