16
d'agost
de
2021, 11:49
Actualitzat:
12:02h
L'empresa Eurofragance invertirà, fins al 2024, cinc milions d'euros per ampliar la capacitat i automatitzar la seva fàbrica de Rubí, a més d'augmentar la seva plantilla en cent persones.
Tal com publica el digital Crónica Global, aquests són els plans de la companyia que es contemplen dins del nou pla estratègic, l'horitzó del qual és arribar als 500 empleats i impulsar el negoci de fragàncies per a productes de cura personal i de la llar, fent que passi a ser un 50% de la seva producció - actualment representa un 30%.
Per altra banda, l'empresa vol continuar creixent en la producció de perfumeria fina, tot i que en aquest cas el còmput es reduirà del 70% de la producció actual al 50%. El conseller delegat d'Eurofragance, Laurent Mercier, explica que l'estratègia "no és dividir l'empresa" sinó separar les dues branques de producció. "Un gran repte de l'empresa" que quedarà en mans del nou directiu Olegario Monegal.
Eurofragance va ser l'empresa a qui es va encarregar l'elaboració de la fragància de Rubí, que es va presentar el passat 24 de març.
Tal com publica el digital Crónica Global, aquests són els plans de la companyia que es contemplen dins del nou pla estratègic, l'horitzó del qual és arribar als 500 empleats i impulsar el negoci de fragàncies per a productes de cura personal i de la llar, fent que passi a ser un 50% de la seva producció - actualment representa un 30%.
Per altra banda, l'empresa vol continuar creixent en la producció de perfumeria fina, tot i que en aquest cas el còmput es reduirà del 70% de la producció actual al 50%. El conseller delegat d'Eurofragance, Laurent Mercier, explica que l'estratègia "no és dividir l'empresa" sinó separar les dues branques de producció. "Un gran repte de l'empresa" que quedarà en mans del nou directiu Olegario Monegal.
Eurofragance va ser l'empresa a qui es va encarregar l'elaboració de la fragància de Rubí, que es va presentar el passat 24 de març.