El Roc, la Paula, la Laia, el Galderic i l'Orelletes participaran en la 37a Trobada de Gegants, Grallers i Correfocs de les Borges Blanques. La trobada tindrà lloc el proper dissabte 31 d'agost coincidint amb la celebració de la Festa Major de la localitat lleidatana.
Els Gegants de Rubí no seran els únics que es desplaçaran fins a aquesta ciutat; Una vuitantena de colles geganteres de tot Catalunya també hi assistiran. Està previst que a les 16.30 h comenci la plantada de gegants i que una hora més tard s'iniciï la passejada. A les 18.40 h es farà l'entrada a plaça de totes les colles, el pregó de la Festa Major, la ballada de gegants i el final de festa.
Els Gegants de Rubí participen a la Trobada de les Borges Blanques
Una vuitantena de colles geganteres de tot Catalunya es desplaçaran fins a la localitat lleidatana per celebrar la Festa Major
Ara a portada
Publicat el 26 d’agost de 2019 a les 11:27
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat