Els Bombers del Parc de Rubí - Sant Cugat, que també donen cobertura a la ciutat de Castellbisbal, han denunciat la precària situació en què es troben, a causa de "les mancances estructurals de personal que venim denunciant des de fa més de vuit anys i com a conseqüència de les polítiques en matèria de prevenció i extinció d'incendis de la Generalitat de Catalunya".
Fa setmanes que els bombers del parc de la nostra ciutat denuncien mancances de personal per fer les guàrdies, ja que només són 4 quan el mínim establert és que siguin 5 persones. Aquesta situació s'ha donat també tot el cap de setmana.
A banda d'aquesta situació que s'ha anat repetint en el temps, n'hi ha d'altres de puntuals que encara agreugen més la situació, com els dies en què el parc de Cerdanyola ha de tancar per manca de personal; o el dia que es va produir un incendi a la paperera de Castellbisbal.
Els Bombers de Rubí alerten: «El poble en perill per la ineficàcia política»
Fa setmanes que el personal per fer les guàrdies no és suficient
Ara a portada
Publicat el 18 de febrer de 2019 a les 10:30
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat