El risc de rebrot a Rubí se situa en 290,83 punts, molt per sobre encara de poblacions veïnes com Terrassa (229,22) o Sabadell (257,63).
En aquest sentit, cal recordar que una puntuació d'entre 50 i 100 punts es considera "alta". El pic de l'estiu es va assolir el 10 d'agost, amb 329,62 punts. D'altra banda, la taxa estandarditzada de contagis per cada 10.000 habitants puja gairebé 7 punts des de divendres i ara és de 162,2.
Els hospitals de Terrassa compten aquest dilluns amb 44 pacients ingressats per coronavirus, set dels quals a l'UCI. Al Consorci Hospitalari de Terrassa hi ha 27 ingressats i cinc crítics, mentre que a MútuaTerrassa hi ha un total de 17 persones hospitalitzades, dos dels quals a l'àrea de Cures Intensives. De tots aquests, 18 són de Terrassa i la resta, de poblacions veïnes.
Des del principi de la pandèmia, la ciutat acumula 270 morts, l'última de les quals el 2 de setembre, en què es va produir la primera i única mort d'aquest mes. En les últimes 24 hores han resultat positius 40 veïns de la ciutat, amb què la xifra total de casos confirmats per PCR des del març se situa en 3.575 persones. D'aquestes, 166 s'han confirmat en 2.254 PCR realitzades entre l'1 i el 5 de setembre. 30.152 persones més estan registrades per Salut com a casos sospitosos.
El risc de rebrot es manté alt a Rubí
Els hospitals compten amb 44 ingressats, set dels quals a l'UCI
Ara a portada
Publicat el 07 de setembre de 2020 a les 17:14
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí col·loca nous dispensadors de pinso anticonceptiu per a coloms
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes