La temporada 2018/2019 de natació ha acabat per al CN Rubí, i el club ha mostrat molta satisfacció pels rècords que han assolit els seus nedadors en les diverses categories.
Aquests rècords, un total de 18, es consoliden com les noves millors marques de tota la història del club.
En la categoria de 12 anys, Claudia Gómez va assolir una marca de 3:15.31 en els 200m papallona el 30 de març a Manresa, superant el que havia aconseguit Elena Ruiz l'any 2016 a Rubí en més d'un segon.
Pel què fa als 13 anys, el nedador Héctor Ramos ha aconseguit aquesta temporada batre l'espectacular xifra de 12 rècords en diverses disciplines: en piscina de 25 metres, ha aconseguit rècords en 50m lliures, en 100m esquena (el 2 de juny a Sant Esteve Sesrovires); en 200m esquena (el 28 d'abril a Rubí), en 100m papallona (el 3 de febrer a Lloret).
En piscina de 50 metres, ha batut les marques dels seus antecessors en 50m lliures (el 15 de juny a Badia del Vallès), marca que va tornar a batre el 28 de juny a Sabadell; en 100m i 200m esquena (el 30 de juny a Sabadell), en 50m i 100m papallona (el 30 de juny a Sabadell), i en 400m estils, també a Sabadell, essent el primer nedador del club que estableix una marca en aquesta prova (5:46.16).
Un altre nedador de 13 anys, Iago Verdú, s'ha apuntat quatre rècords en piscina de 25 metres: 1500m lliures (el 30 de març a Manresa), els 50m esquena (el 28 d'abril a Rubí), els 200m papallona (el 2 de març a Badia), i els 400m estils (el 28 d'abril a Rubí).
Finalment, Alejandro Carrasco, en la categoria de 17 anys, va batre el rècord establert per Jaume Lladosa l'any 2010 en 50m esquena en piscina de 25 metres, amb un temps de 31.70 - només 27 dècimes per sota del seu antecessor - el passat 2 de febrer a Badia del Vallès.
Tots els rècords del CN Rubí es poden consultar a la web del club.
El CN Rubí tanca la temporada amb 18 rècords batuts en natació
El nedador de 13 anys Héctor Ramos signa 12 d'aquests rècords
Ara a portada
Publicat el 25 de juliol de 2019 a les 17:30
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat