El Club Voleibol Rubí presenta els sis equips que integren l’entitat aquesta temporada

L’acte ha comptat amb un partit de la Super Lliga de Voleibol entre el Barça i el Teruel, amb victòria pels aragonesos

Publicat el 26 de març de 2019 a les 11:28
Actualitzat el 26 de març de 2019 a les 11:37
Aquest dissabte s'han presentat els equips del Club Voleibol Rubí, en un acte al pavelló municipal de Can Rosés, que s'ha complementat amb un partit de Super Lliga de Voleibol entre el FC Barcelona i el Teruel.

El Club Voleibol Rubí compta amb una vuitantena d'esportistes que formen un total de sis equips, un més que l'any passat: al cadet, infantil i juvenil masculí i femení i el sènior femení s'hi ha sumat un equip sènior masculí.

Després de la presentació s'ha disputat un partit de la Super Lliga de Voleibol, que ha enfrontat el Barça i el Teruel i ha acabat amb victòria dels aragonesos per 1 set a 3. Les gestions per portar a la ciutat aquest partit han anat a càrrec de la Penya Blaugrana Ramon Llorens.