El Club Arquers de Rubí puja al podi per partida doble en el Campionat Jaume I de l'ACTLL

Jose Luis Ruiz va aconseguir la primera posició i Jose Nieto la segona en la categoria d'arc longbow veterà i sènior respectivament

Publicat el 03 d’octubre de 2019 a les 13:30
El Club Arquers de Rubí continua amb força i amb bons resultats l'inici de la temporada 2019-2020. En aquesta ocasió, va participar en el 1r Trofeu  Jaume I de l'Associació Catalana de Tir Lliure (ACTLL), organitzat pel Club Arquers d'Escaldes el passat 29 de setembre, a les seves instal·lacions d'Engolasters.

El campionat, que suposava el tancament a la temporada bowhunter, va comptar amb l'assistència de dos arquers del club rubinenc: Jose Nieto i Jose Luis Ruiz. Tots dos van participar en arc longbow però en categoria sènior i veterà respectivament.

D'una banda, Jose Luis Ruiz va aconseguir la primera posició en la seva categoria amb una puntuació de 294 punts, mentre que Jose Nieto, amb 282 punts, va obtenir la segona posició. Els dos arquers del club rubinenc van pujar al podi i van rebre la medalla de la lliga bowhunter de l'ACTLL.