El dia es llevarà amb més sol que núvols, tot i que amb el pas de les hores, la nuvolositat s'anirà imposant i a la tarda acabarà tapant el cel, i no es descarta que hi hagi algun plugim aïllat. Es notarà el descens del termòmetre, tant la mínima com la màxima seran més baixes.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=52CshLLVTYA[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya, que manté activat l'avís per estat de la mar a tota la façana litoral, que cap al final del día quedarà restringit a l'extrem sud, preveu un dimarts amb nuvolositat, tot i que també hi haurà estones de sol. Però, a la segona part del dia hi haurà un augment dels núvols.
Tot plegat, farà que el mercuri baixi i tant la temperatura mínima com màxima seran més baixes. La mínima es mourà entre els 3 i 8 ºC i la màxima oscil·larà entre els 11 i 16 ºC.
Dimarts més fred i amb augment progressiu de la nuvolositat
La màxima es quedarà curta, i no passarà dels 16 ºC
Ara a portada
Publicat el 24 de març de 2020 a les 08:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat