[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_HsfvAuNJaw[/youtube]
Una de les activitats més esperades de la programació del Rubí Random Music Festival 2019 ha estat el concert del cantautor sevillà Demarco Flamenco (DeMarco) que va aterrar ahir a la nit a l'amfiteatre del Castell.
El concert, que va servir per posar punt final al festival d'enguany, va ser un gran èxit. Amb les grades de l'amfiteatre gairebé plenes, DeMarco va interactuar amb els assistents i va oferir un ampli repertori de cançons per presentar el seu últim projecte Le sonrío al agua. Tot i això, l'artista no només va cantar els temes més actuals, sinó que va captivar al públic amb les seves cançons més populars.
Cal recordar que es tracta d'un dels cantants de moda del moment, el qual va saltar a la fama amb La isla del amor, un treball que compta amb el segell de Juan Magán i el productor Maki. La cançó compta amb prop de 100 milions de visites a Youtube i fusiona a la perfecció la música flamenca amb l'electrollatí.
Demarco Flamenco tanca el RRandom 2019 amb un exitós concert
L'artista va captivar al públic amb els temes del seu últim projecte "Le sonrío al agua" i amb les seves cançons més populars
Ara a portada
Publicat el 01 de juliol de 2019 a les 10:30
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat