03
de maig
de
2022, 16:25
Actualitzat:
16:45h
Aquest dimecres, 4 de maig, s'obrirà el període de sol·licitud per a les subvencions dels casals d'estiu, amb l'objectiu de garantir que tots els infants hi tinguin accés independentment de la capacitat econòmica de les famílies.
Les sol·licituds s’han de presentar del 4 al 17 de maig preferentment en línia a través de la seu electrònica o a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Rubí situada al carrer Narcís Menard, 13, amb cita prèvia.
Les famílies que tinguin dificultats per formalitzar la sol·licitud poden adreçar-se al punt de suport per a tràmits telemàtics (dimarts i dijous de 9 a 11 h al Centre Cívic La Cruïlla del Pinar i els dimecres i divendres de 9 a 11 h a l’AVV de Les Torres). A més, el Servei d’Educació posa a disposició de les famílies un espai de suport específic a l’Edifici Rubí Forma els dies 5, 11, 13 i 18 de maig de 16 a 18 h. En aquest cas, cal demanar cita al Servei d’Educació ([email protected]) o trucant al 93 588 70 00 (extensió 6362).
Els casals d’estiu 2022 organitzats per les associacions de famílies d'alumnes de les escoles públiques d’educació infantil i primària seran del 4 al 29 de juliol i s’adrecen a infants que estiguin cursant des de P3 fins a 6è de primària durant el curs 2021-2022.
En funció de la renda de la unitat familiar la subvenció podrà ser del 75% (45 € cada setmana del 4 al 29 de juliol), el 50% (30 € cada setmana del 4 al 29 de juliol) o el 25% de l’import de referència (15 € cada setmana del 4 al 29 de juliol).
Per a poder ser beneficiari de l’ajuda cal estar empadronat a Rubí, estar cursant qualsevol curs de P3 o 6è durant el 21-22; disposar de DNI, NIE o NIF - en cas contrari, el beneficiari de l'ajut serà el representant legal que aporti algun d'aquests documents -; que la renda de la unitat familiar de convivència no superi els llindars econòmics segons les Bases reguladores de les subvencions aprovades pel Ple municipal el dia 25 de febrer de 2021.
Pel que fa a la documentació, caldrà presentar la sol·licitud específica de la convocatòria, la fotocòpia del document d’identitat - o el llibre de família, si s'escau -; i la documentació acreditativa corresponent a situacions de custòdia compartida.
Per a resoldre qualsevol dubte sobre aquesta subvenció us podeu adreçar al Servei d’Educació de l’Ajuntament de Rubí al telèfon 93 588 70 00 (extensió 6360/6362), o bé enviar un correu electrònic a [email protected].
En el cas de rebre l’ajuda, aquesta es farà arribar a l’entitat organitzadora del casal una vegada s’hagi formalitzat la matrícula.
Les sol·licituds s’han de presentar del 4 al 17 de maig preferentment en línia a través de la seu electrònica o a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Rubí situada al carrer Narcís Menard, 13, amb cita prèvia.
Les famílies que tinguin dificultats per formalitzar la sol·licitud poden adreçar-se al punt de suport per a tràmits telemàtics (dimarts i dijous de 9 a 11 h al Centre Cívic La Cruïlla del Pinar i els dimecres i divendres de 9 a 11 h a l’AVV de Les Torres). A més, el Servei d’Educació posa a disposició de les famílies un espai de suport específic a l’Edifici Rubí Forma els dies 5, 11, 13 i 18 de maig de 16 a 18 h. En aquest cas, cal demanar cita al Servei d’Educació ([email protected]) o trucant al 93 588 70 00 (extensió 6362).
Els casals d’estiu 2022 organitzats per les associacions de famílies d'alumnes de les escoles públiques d’educació infantil i primària seran del 4 al 29 de juliol i s’adrecen a infants que estiguin cursant des de P3 fins a 6è de primària durant el curs 2021-2022.
En funció de la renda de la unitat familiar la subvenció podrà ser del 75% (45 € cada setmana del 4 al 29 de juliol), el 50% (30 € cada setmana del 4 al 29 de juliol) o el 25% de l’import de referència (15 € cada setmana del 4 al 29 de juliol).
Per a poder ser beneficiari de l’ajuda cal estar empadronat a Rubí, estar cursant qualsevol curs de P3 o 6è durant el 21-22; disposar de DNI, NIE o NIF - en cas contrari, el beneficiari de l'ajut serà el representant legal que aporti algun d'aquests documents -; que la renda de la unitat familiar de convivència no superi els llindars econòmics segons les Bases reguladores de les subvencions aprovades pel Ple municipal el dia 25 de febrer de 2021.
Pel que fa a la documentació, caldrà presentar la sol·licitud específica de la convocatòria, la fotocòpia del document d’identitat - o el llibre de família, si s'escau -; i la documentació acreditativa corresponent a situacions de custòdia compartida.
Per a resoldre qualsevol dubte sobre aquesta subvenció us podeu adreçar al Servei d’Educació de l’Ajuntament de Rubí al telèfon 93 588 70 00 (extensió 6360/6362), o bé enviar un correu electrònic a [email protected].
En el cas de rebre l’ajuda, aquesta es farà arribar a l’entitat organitzadora del casal una vegada s’hagi formalitzat la matrícula.