L'assemblea del Moviment per unes pensions públiques i dignes de Rubí i Rubí per la Sanitat convoca avui (12h) una concentració de suport a les mobilitzacions Ara toca!, convocades per CCOO i UGT arreu del país, amb el suport de les plataformes en defensa de la sanitat pública i les pensions.
La convocatòria principal és davant de la delegació del govern a Barcelona, i per això totes aquelles persones que hi vulguin assistir podran troabr-se a l'estació dels FGC a les 11h. Tot i això, el Moviment també es concentrarà a Rubí, a les 12h, perquè tothom qui no pugui anar a aquesta concentració a Barcelona pugui expressar el seu suport.
A l'efecte, convoca a tots els pensionist@s i treballad@rs de Rubí a expressar el seu suport a aquesta convocatòria tot participant en la concentració davant l'ajuntament de Rubí a les 12 h. Aquells que vulguin anar a Barcelona aquesta es realitzarà davant la Delegació del Govern espanyol al C. Mallorca 278 de Barcelona, se sortirà de l'estació del FFGGCC a les 11 h.
Ara toca! reclama una pujada del Salari Mínim Interprofessional i una derogació de les reformes laborals i de les pensions dels anys 2010, 2011, 2012 i 2013.
Concentració per la pujada del salari mínim i la derogació de les reformes laborals i de les pensions
El Moviment per unes Pensions Dignes de Rubí se suma a la convocatòria de CCOO i UGT "Ara toca!"
Ara a portada
Publicat el 18 de febrer de 2021 a les 07:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat