
Xavier Corbera, candidat d'ERC a l'alcaldia de Rubí Foto: Cedida
L'objectiu d'aquestes trobades, en format d'esmorzar - col·loqui, és poder conèixer de primera mà les propostes de les formacions polítiques en matèria econòmica i empresarial per a la propera legislatura, i alhora traslladar a l'alcaldable les inquietuds del sector. Cecot també lliurarà el seu programa per una reindustrialització eficaç del municipi.
A les 9.30h s'iniciarà la reunió entre Xavier Corbera i Manel Jiménez, president de Cecot, i cada formació explicarà les seves propostes electorals en matèria econòmica i empresarial, i a les 10.45h s'iniciarà el torn de preguntes i respostes entre els empresaris assistents i el candidat.
Ara per ara, Cecot ha contactat amb altres candidats, però de moment només hi ha tancada en ferm la data de la trobada amb Ana María Martínez, actual alcaldessa i candidata del PSC a les municipals, que serà el proper 7 de març.

Imatge del 10è aniversari de Cecot Rubí Foto: Localpres