El passat 8 d'agost va tornar la Lliga Nacional de Camp Rfeta, amb la seva tercera tirada, que va tenir lloc a Astúries, i que juntament amb la Lliga de 3D va reunir 62 participants, entre els quals Eva M. Iglesias, del Club Arquers de Rubí.
Iglesias, que havia aconseguit un quart lloc en la tirada anterior, va tenir una gran participació en la modalitat instintiva sènior femenina, amb 24 dianes i un total de 193 punts al llarg del recorregut.
El dia 9 es va disputar la jornada de la Lliga 3D, en què també va participar Eva M. Iglesias - que va fer una quarta posició, amb 253 punts en el primer circuit i 242 en el segon - i un altre arquer del club de Rubí, Carles Sabatés, que va aconseguir 354 i 381 punts en els dos recorreguts, quedant segon de la categoria d'arc despullat.
Continuen els bons resultats per a l'arquera de Rubí en aquest estrany any de competició a la Lliga Nacional del Camp.
Bon paper dels Arquers de Rubí en la represa de la competició de tir amb arc a Astúries
Eva M. Iglesias queda quarta i Carles Sabartés, segon
Ara a portada
Publicat el 12 d’agost de 2020 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí col·loca nous dispensadors de pinso anticonceptiu per a coloms
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes