Aquest dijous 20 de gener la Biblioteca Municipal Mestre Martí Tauler de Rubí obrirà, a la primera planta, l'exposició Quan materials descartats es converteixen en ajuda humanitària per a Veneçuela: Efecte papallona.
L'objectiu és conscienciar al públic sobre quina manera petites accions de reciclatge a casa aconsegueixen canviar la vida de persones desfavorides a altres llocs del món. Per això, l'espai compta amb diferents decorats, atés que així els visitants poden veure i experimentar les diferents realitats entre Catalunya i el país llatinoamericà.
La presentació està basada en el projecte solidari Mi mejor amigo es, que ajuda mensualment a 300 persones de Veneçuela en situació de vulnerabilitat. La seva autora és la rubinenca Alexandra Medina, que ara fa quatre anys va sentir la necessitat de mitigar la situació de precarietat que vivien moltes persones al seu país natal.
A més a més, la iniciativa compta amb el suport i participació de tres institucions i amb artistes de renom com són Pep Borràs i Laura Patricio.
Aterra l'exposició solidària que uneix Rubí i Veneçuela
L'objectiu és mostrar com petites accions de reciclatge a casa aconsegueixen canviar la vida de persones desfavorides a altres llocs del món
Ara a portada
Publicat el 20 de gener de 2022 a les 11:16
Et pot interessar
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat
-
Societat Rubí celebra el Dia de la Terra amb un extens programa d'activitats
-
Societat El mercat de Rubí ja té armaris refrigerats per a la recollida de comandes
-
Societat Rubí impulsa una mesura inclusiva per a persones amb autistme o hiperactivitat